zana's FotoPage

By: zana riah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Mar-2010 06:50 Email | Share | | Bookmark
Pantai Batu Buruk T'ganu

fatin
abah n atin
adam dini
View all 16 photos...
balik ganu sebab mak n ayah mertua aku nak balik dr Mekah.....sambil tggu malam aku pn bawak mak n adik aku g pusg2 Bandar ganu...


Friday, 19-Jun-2009 05:31 Email | Share | | Bookmark
adam

adam 1
adam n fatin
adam n fatin
View all 18 photos...


Tuesday, 18-Nov-2008 01:28 Email | Share | | Bookmark
fatin nakal

kat rawang
hu.hu
siapa fatin angkat tangan
View all 6 photos...


Friday, 12-Sep-2008 03:47 Email | Share | | Bookmark
[size=9]MAHA2008 11-23 ogos 2008[/size]

kat lanan rumah selagor
dalam rumah selangor
kat info centre
View all 10 photos...
penat gile g kt maha walaupn aku xlari sane lari sini tp penat menjawab soalan dah le panas, barag plak mahal......... masa maha 2006 aku ade gak beli barag tapi taun ni maha barag dia mahal belake....jgan kn barag serbe serbi mahal ..... dulu paking free skrg byar rm 5.00...msuk percuma skrg byar rm 1.00 huh mkan pun bleh than....rase cam mlas je nak g ape ape pung dapt makan free utk pg -tgh-ptg- ok le 2...zaman dah berubah....kite tggu plak maha 2 thun lg tgok ape plak kene byar ....jgan tandas kene byar sudah jenuh le aku ni dah le skit2 pgi tandas....sempatlah aku g jlan semua tpak maha ......ni ader la skit gambo yang sempat posing dgan kengkawan.....


Monday, 14-Jul-2008 05:19 Email | Share | | Bookmark
g holiday kat langkawi

ni la adik lelaki no 5 aku
kat tman burung
fatin
View all 42 photos...
kul 5pg smpai k.perlis .ngantuk giler paking kete kat jeti RM8 sehari 3 bijik kete RM72 tuk 3 hr.key la boss beso yg byar.tiket plak RM229 12 dewasa 1 knak2 sehala.smpai jeti langkawi kul 8.30 pg.sewa 240 untuk 3 hri. bjln n brshopping sakan le aku, selagi x habih duit dlm purse aku.pling bnyak aku shoping cekelat leeeee.aku g jln kt tman burung,air panas, telaga 7, pdang mahsuri, dtran helang,beras tebakar n kt kabel car tp x naik tgok jerr n lln tmp. 3 hr kt sane bjalan jer. blik hotel tido jerrrr......best le bile nk g lagi ekkkk . nak pegi telaga 7 tu kene naik 400#$%%&* ank tangga giler betul besok nye kaki aku krem berat cm batu.key la koran tgok le foto kenangan yg aku .......di langkawi


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net